The high you get, the further you have to fall..

Och vips så är det söndag igen. Det blir alltid såhär. Man väntar och väntar tills helgen och sedan hinner man inte mer än att säga helg innan det är söndag igen.
Nu längtar jag bara tills på fredag, det kommer att bli sjukt att se Håkan live. Helt sick.

I helgen så var jag först med Tobbe i Fredes och firade hans famor. Sen tog vi en lång och mysig sovmorgon på lördagen innan stefan kom och hjälpte oss med att göra mat.
Sedan på kvällen åkte vi till Anna och senare vidare till sigges. Trevligt.

Nu tänker jag sova eller lyssna på lite musik, kärleks låtar är nya grejen i min playlist.








And Ill become
What you became to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0