Vem vill du spela, när du lagt alla kort?

Det var mycket fint, hade kunnat sitta mycket längre om jag inte var så himla trött. Kan inte ännu säga att den är bättre än hennes första men man brukar ju gilla låtar mer och mer. Spotify länkar albumet nedan.

Säg ingenting till mig - Melissa Horn



Två favoriter
Fall fritt
och
Lät du henne komma närmre


Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Ja vissa stunder kan det kännas ensam
Och du undrar vad jag tänker på
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0