Halmstad

Idag saknade jag halmstad lite väl mycket så jag åkte upp med Tobbe igår och gjorde han sällskap i Johns lägenhet. Så fick jag mig en rejäl sovmorgon idag och sedan så städade jag lite med. Sen tog jag bussen till stan där jag träffade Heni och Malin och det kom två halvt nördiga finniga killar med ovårdat hår och gjorde en undersökning om frisörer, haha lite komiskt.
Så åt jag middag på Espresso med Paulina och Frida. Jag han även med att köpa lite presenter till Melissa som snart fyller ett :)

Nu ska snart äta och sedan sticka en runda till Isabell och låna en säsong Oc av henne.


Är så tacksam för att ha en vän som du, som förstår precis. <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är bäst!<3

2009-10-23 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0