Your's is the first face that I saw, I think I was blind before I met you

De komplimanger som fastnar bäst på mig är de som handlar om mitt hår. Det kan göra hela min dag, så tack Lollo det behövdes efter denna dagen. Och för er som bryr er ska jag bli snäppet ljusare snart, och sedan kanske snäppet ljusare igen. Vem vet.

Ja min dag. Jag började vid tio men var tvungen att ta samma skit tåg vid sju ändå. Och jag försov mig.. Tobias sa igår kväll att jag aldrig skulle klara att göra mig i ordning på 25 minuter och bli nöjd. Självklart för att vi disskuterade det så vaknade jag 25 minuter innan vi skulle åka. Men jag han, jag fick till och med för mig att ha lite high heels. Inte rätt val.

När jag gått hela dagen och det var dags att gå till stationen så brast det. sträckan mellan och stan som vanligtvis tar cirka 5 minuter tog idag en halvtimme, gravida kvinnor och gammla tanter lyckades värva mig. Mitt ända hopp var att Mikael hade köpt lite godis på tåget så kanske det inte skulle göra lika ont i fötterna. Men icke, men jag fick iallafall beklaka mig lite för mikael så kändes det lite bättre iallafall.

Nu ska jag tjäna pengar igenom att umgås med min älskade syster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0