Trots att tusen tecken talar sitt tydliga språk

Jag klarar detta, om det är något eller om det inte är det. Det känns bra nu, för det som hänt har gjort mig starkare. Vilken vändning mitt humör gjorde i denna sekund. En bekymmrad blick blev plötsligt ett äkta leende. Det finnns så mycket annat. Herregud, jag har gått och försökt vara någon helt annan än jag är för en tid.
Nu så är det dags att ringa ett par samtal tror jag kanske till Malin, kanske till Anni jag vet inte. Kvällen kommer att bestå utav myskväll ute i ingenstans! Haha nej jag skojar men nästan.. Nu ska jag fixa till mig lite snabbt





Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig!

2009-05-23 @ 17:21:48
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0