Clara min Clara

har precis fått mig en rejäl utskällning från lillasyster först när jag kommer ner halvsjuk och trött sitter hon i soffan med sin prinsessklänning och långa lockiga fina hår och utbrister:

-Sarah, kan du vara snäll att gå upp och platta till ditt hår lite, det ser lite bolligt ut.

Jag flätar mitt hår istället så den lilla damen blir nöjd. Efter detta när jag ska sätta mig i soffan och ta det lugnt. Då öppnar hon munnen igen.

- Sarah, jag vet, kan inte vi färga mitt hår svart och fint?!

Jag: Men Clara varför i hela världen vill du har det svart? Nej det får du vänta på tills du blir stor!

Claras glada förväntansfulla ansikte förvandlades snabbt till ett sorget ansikte

- *Snyft* Men man får ju vänta så länge för att bli stor...


Det hela avslutades med att Clara gick in på Oscars rum, smällde igen dörren och skrek: KAN DU FATTA ATT JAG VILL VARA IFRED!









Grattis min Tobias som Vi var ute och åkte med igår, äntligen körkort!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hon är la för söt den där lilla damen (:

2009-05-31 @ 11:59:05
URL: http://ericaleander.blogg.se/
Postat av: oscar

hahaha!skratta så när ja läste de om clara

2009-06-02 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0