You, it's always you

En helg med dubbel konfermation och jag är så trött på att sitta i en kyrkbänk och kämpa för att hålla ögonen öppna, förlåt men det är sant. Fast jag måste säga att Bella och Nana var riktigt vackra konfirmander. Jag stormtrivs i mina kusiners sällskap. Så jag är väldigt nöjd efter helgen det blev även mycket god mat, och mat gillar vi ju.
Igår åkte jag till Tobias och Pia visade mig lite frisyrer och tips. Jag måste säga att jag älskar Tobias även fast han var dum igår och ignorerade mina mörkrädslor!! Han är ändå det bästa man kan ha och jag är glad att jag har han..



Jag Beccis och Bella





Clara och Annis


Jag och Nana




Kusinerna



Vi och Lilla Momor



Kommentarer
Postat av: Shkelqim

Där var ju Nanuuttt ;>

2009-06-05 @ 08:55:50
URL: http://albaniaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0