Helg bloggande

Det blidde nästan en liten kort blogg paus. Jag är inte så taggad längre men ska berätta lite om min helg.
I fredes vart vi hos Martin, det var roligt och jag blev mamma till en liten grön tiger.
I lördes åktte Jag Linn Erica Frida och Linns kompis till Värnamo och åt maat, det var ju lite smått busigt. Sedan var jag tråkig och åkte hem och sov sött medans de andra stack vidare.
Idag väktes jag tidigt för det är nämligen så att min far fyller år idag. Så det blev lite uppvaktning sedan åkte jag och Osse iväg till ullared och shoppade loss, haha.
Senare åkte vi vidare till Båstad där Malin hämtade mig.

Nu ska jag och Malin glo film och äta popcorn efter en långrunda med rollerblades och volleyboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0