hela himlen är ovanför hans

Otroligt vackert var bröllopet! Blir tårögd bara av att tänka på det. Och så roligt har jag inte haft på väldigt länge. Dagen efter blev dock lite kämpig men det börjar bli bättre haha. Fått lite frisk luft tillsamans med Padde, Isabell och Izor, skvaller promenad blev det men vad förväntas av tre unga damer och en homosexuell hund.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Lisa Ekdahl som jag älskar, tänkte ge er ett litet smakprov..




Jag tror han är en ängel
hela himlen här ovanför är hans
Jag tror han är en ängel
för han skrattar som om inga faror fanns
och hans hjärtas djup är som det djupaste vatten
hans tanke når högt, högre än det högsta berg



Och här fann jag ett smakprov på hur snygga jag och tobbe var igår, jag var väldigt tjusig till en början så ni kan ju ha lite överseende.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0