I would find a way

Jadå var det dags att försöka sova igen. Igår gick det ju inte så bra men mamma säger att man brukar återhämta sig natten efter. Så jag får väl lita på det alltså.
Idag var en sån dära mysig dag va, började ju med att se min Frida och det är ju aldrig fel. Sen så kom man till skolan och fick träffa min härliga klass. Framför allt Malin Angelica och Tine som höjer mitt humör varje dag. Så kom en man vid namn Tobias och visade style-gärn för oss och gjorde mig helt peppad på att investera mig ett.
Efter skolan så umgicks jag med Suad som känner att hans namn blir nämnt för sällan här dårå .. haha

Imorgon blir det Piano efter skolan och sedan träffa min kära kusin en runda som förövrigt inte följer min blogg.

På torsdag är det träning på schemat och sen drar jag till Oscar och sover där till Fredagen

På fredagen håller jag på att överväga om jag ska ta ett träningspass till eller åka hem med tolvtåget.


Man e på gång igen va.








"..Äntligen på väg 
Jag förlänger mina steg
Luften smakar som en jordgubbspaj

En solig dag i maj.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

man e på gång.....=myspysig torsdag

2009-01-28 @ 22:01:44
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0