Revenge is not a good thing

Tacktacktack Fridi och Sara för en mysig kväll med hot-dogs och sånt. Och så dagen innan då det blev en hel drös med tjejer här och sedan iväg till Broaryd. Ja det var ju en väldigt intressant kväll för mig måste jag säga, otippat. PÅ riktigt . Idag blev en seg dag med piano och sömn än så länge kanske blir att glo film med, mahahahah.
Och sen hade jag gärna sagt att jag har en hel vecka med lov framför mig men så är inte fallet.
Måste jobba hela veckan och det suger faktiskt lite.

Puss på er :D


You're a curse that keeps getting worse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och till helgen träffas vi :D:D

2009-02-15 @ 23:40:26
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0