The reasons all have run away, but the feeling never did

Jaha så sitter jag här igen och tänkte skriva några rader. Dagen har varit lite ostabil, och jag vill lova att det var kaos på dalsgatan i morse. jag hittade nämligen inte mina extensions, ja menar kom igen. Kan man tappa bort det egentligen?
Efter skolan ringde jag Tobias direkt för där var det enda tänkbara stället det kunde vara på. Men icke. Men det låg i ett liiitet fack i en väska. Så nu är allt lugnt igen så! Annars så lyssnar jag på Lars för tillfället. Myclet bra.

Ja stackars han som aldrig gråter
fast han släpar på ett höghus
Vad är det ingen ska få se
som ingen inte redan sett









Håller tummarna för min kära imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0