The greatest

Nu är jag hemkommen ifrån tåget och har till och med fått i mig lite pasta och bacon. Mat.
Skolan är helt okej nu men jag längtar tills lov, fast första målet är helgen som jag tror kommer bli helt toppen :)

Nu är det inte bara sommar sol utan hela luften är varmare och allt känns lite underbart faktiskt.
Friday och hennes klass ska ner och grilla imorgon på stranden och det blev jag faktiskt lite avundsjuk på fast det kan jag ju inte erkänna face to face till henne ;)

Igår var jag hosTobbe och vi var uppe på granbacken och kollade på fotboll fast jag var dock mest hungrig och trött och som grädden på moset fick jag en fet boll i huvudet, haha. Men jag kan inte sluta upprepa hur mycket jag uppskattar min pojkvän, så nu upprepar jag det igen!

Nu funderar jag på att ringa ett samtal till Isabell..







Saknar min lilla Anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0