Ryckarn

Otroooligt vad ryckig jag har blivit. Humörsvägningar hit, slänger saker skriker lugnar ner mig blir glad, blir ännu gladare. Blir sur, blir ledsen får klump i halsen, vill lägga mig i sängen och gråta men blir lycklig istället och börjar slänga saker igen osv osv.

Det var ett tag sedan jag skrev och Malin var här och vi myyyyyyste  och passade barn och sedan umgicks vi med Friday och bytte ägg och åt ägg. Eller godis då. Mina små kära vänner.
Och igår följde jag med Tobias mfl till Gislaved och festade lite, trevligt.

Idag har jag redan börjat ladda upp inför kvällen. Städa och planera mat och annat. Det ska bli bäst ikväll och ser verkligen ifram emot det. Så mycket att jag till och med tänkte fixa naglarna

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0