Jag går inte isär när jag går med dig..

.. Tack mamma för att du ringt och ringt och tillslut är min plånbok tillbaka. Eller snart iallafall. Som tur var hamnade den i någon ärligs händer.
Jag sitter i skolan och lyssnar på min kära håkan medans jag pluggar matte stenhårt. Nationella provet är nästa torsdag, väldigt nervöst.

Inte konstigt att jag längtar tills jag får se han live, så magiskt.




Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och
du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..



Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig


Så många vänner jag känt
ingen som jag riktigt behövde, nej
jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0