Helgen

det här är ingen dag att hurra för. Som ni kanske redan förstått är min katt borta och det tog hårdare än vad jag någonsin kunnat tro och mer än någon förstår. Jag minns när jag och anna var och hämtade hon hos Louise och hur jag inte ville lämna henne ur blicken de första veckorna.. åh min lilla Britta.. Mamma & pappa har redan börjat prata om ny katt men jag vet inte. Jag ger alla mina önskningar och förhoppningar till att hon ska komma tillbaka.

Nu ska jag skriva om något annat faktiskt.


Helgen.
I fredes så slutade vi tidigt och jag kom hem vid halv två började jobba på direkten. Jag känner att jag har varit väldigt hjälpsam mot min far i helgen, duktigt som jag är.
Sedan på kvällen åkte jag upp till Tobbe och vi myste och kollade på tv. Sen mitt i natten så skulle vi plötsligt åka till Danne och vi började gå mot burseryd i väntan på skjuts.. Usch vad hemskt det var.
Sedan på lörda cykla vi en snabbis till John och sen åkte jag hem för att direkt åka på cirkus med Otto och Clara.
De var så uppspelta och glada och jag vart mest trött.

På kvällen var vi hos Sebbe en runda fast jag var fortfarande mest trött och tänkte på Britta. Och vårt lilla uppdrag blev liite misslyckat också. Nu ska jag nog ringa Anni.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Bloggredaktionen

Hej

Din blogg är en av många som har en länk till den populära bloggen "Smallcountrystones". Vi uppmärksammar nu på att vi varit tvugna att byta adress. Ny adress att länka till är

http://blogg.passagen.se/smallcountrystonesblogg

Mvh Bloggredaktionen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0