Att vara sjuk

.. börjar gå mig på nerverna. jag och mamma ligger här hemma och tycker anmällt synd om oss själva. Vi lever även på avslagen cola och  knäckebröd (Y) Men jag känner att jag är på bättringsvägen och ingen kan hindra mig från trajet nu, hahah.

Men så hörde jag av Malin idag att våran Hasse & Gretchen historia blivit uppskattad av svenska Jenny. Jag och Molla ska nog bli barnboks författare en gång i framtiden. Hasse & Gretchen är en nyare och fräshare version av Hans och Greta.
 
Jag bestämmde mig för att läsa historian en gång till och jag citerar en favorit ur texten:

..Och innan de hunnit stava till ”flaggstångsknoppsputspoleringsmedelsflaskskorksettiketpåklistrare” hörde de en röst..


Roligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så klockrent när jenny skulle läsa den biten, hon kunde typ inte ;) så grymma vi är!

2009-04-23 @ 19:35:46
URL: http://malinliljaa.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHA JAG DÖR HERRE VA KUL!

"..Och innan de hunnit stava till ”flaggstångsknoppsputspoleringsmedelsflaskskorksettiketpåklistrare” hörde de en röst.."



HAHAHA KRAMP I MAGEN SARAH JISSES

2009-04-23 @ 21:30:03
URL: http://kkarinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0