And the spring came so soon

Jahapp ska säga att gårdagen bjöd på skratt och glaada miner. Jag hade trevligt till max. Och om ni vill se bilder så hänvisar jag er ännu en gång till min facebook.
Idag har jag varit så seg, jag och tobias sov rätt länge sen åkte jag hem och åkte direkt till momor där det bjöds på tårta då Mackan fyllt 10 år.

Men sen vart jag så trött att jag gick hem. Kvällen spenderades en stund hos familjen Melkersson, alltid trevligt.

Nuu sådär vid halv tolv börjar jag piggna till så tänkte glo på lite filmer eller något.

Banyard lockar lite faktiskt ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååh bondgården! Kärlekkk. Saknar dig knutt .sööötbildl

2009-04-13 @ 10:36:32
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0