Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa in i ditt liv

God jul allesamans!
Jag är totalt nöjd nu, efter att ha pratat lite med Fridorna i telefon så klarar jag mig nog veckan ut.

Sitter och lyssnar på min nya älskling, den eftertraktade nåt nytt nåt gammalt nåt lånat och nåt blått. <3
Tack Osse :D

Annars? Jag är lite förvirrad, tror jag. Har varit så inställd på vad jag vill att nu när jag tänker annorlunda blir jag så rädd. Eller ja, förvirrad . och det här är verkligen inget någon kommer att ha någon nytta av för jag vet ju  knappt själv vad jag snackar om.
Förvirrad var det ja! (:
Vi får se vad som händer nu.


Vacker, vackert, vackert, fint!

Kan du älska mig,
som luffaren älskar landsvägen?
O kan du älska mig,
som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig,
som dom unga älskar revolutionen?
O kan du älska mig,
som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig,
som studenten älskar att drömma?
O kan du älska mig,
som måsarna älskar takåsarna?

Vill att du älskar mig,
men jag vill att du lämnar mig med
Jag vill att du älskar mig,
men jag vill att du lämnar mig med
Jag vill att du älskar mig,
men jag vill att du lämnar mig

Ja, skulle du älska mig,
som ett slavskepp älskar lasten?
O kan du älska mig,
som raketen älskar explosionen?
Kan du älska mig,
som Huckleberry älskar floden?
O kan du älska mig,
som trottoaren älskar förloraren?
Och kunde du älska mig,
om jag föll... i tusen bitar?

O kan du älska mig,
som tjackpundarn älskar sin barndom?
Kan du älska mig,
som Theo Jensen älskar gitarren?
Som en gammal
Ja, som en gammal vän

Som jorden älskar månen?
Som sjömannen älskar haven?
Som tågen älskar rälsen?
O som fångar älskar flykten?
Som barnen älskar julen?
Som korten älskar turen?
O som Romeo älskar Julia?
O som jag älskar dig?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0