Piano

Nu är jag påväg ut till mitt piano som håller på i en timme idag. Lite nervös och ångerfull men samtidigt ska det bli skönt, jag önskar att hon blir nöjd med mig.
SKolan idag var soft som vanligt. Som avslutades med ett välbehövt spinningpass, yeah right!

Och imorgon får jag änntligen chansen att lätta på min oro lite, förhoppningsvis då. Men det ska ju inte vara några problem. Förhoppningsvis blir mitt humör lite bättre.



Jag vet att jag inte har varit den lättaste flickvännen de senaste veckorna, har inte gjort annat än att sura och klaga på dig. Men du vet att jag inte menar det, och jag älskar dig för att du har stöttat mig på ditt egna lilla sätt.
Finns ingen som gör det som du gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0