PUSSAR

Söndag igen helgen går ju sjukt fort. Har försökt lägga mig bakom det dumma provet i fredes så gott det går men blev inte bättre av att jag blev påmind av det igår. Jag bryr mig för mycket, detta yrket kanske inte är något för mig ändå.. Blä. Idag är det Bio som gäller med momor och Frida om jag nu lyckas få tag på lilla mormor som verkar vara ute på vift. Då vet man aldrig vart hon är :)
I fredags var jag hos Isabell och igår var anna här, väldigt mysig helg. Nästa helg blir lite mer festlig hoppas jag på :) Är sugen.

"Lilla" Britta ligger jämte mig och tror att hon har blivit biten den stackarn :( Ska gossa lite med henne nu.



Samma känsla efter så lång tid, ingenting kan ersätta dig
Du är det finaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0