Sånt tråkigt

1. Namn?Sarah
2. Ålder? 16
3. När är du född? 6 Juli
4. Trivs du med din längd? Nej skulle nog hellre varit lite längre om jag fick bestämma
 5. Har du fräknar? Nej kanske ytterst lite på sommaren
6. Civilstånd? I ett förhållande
7. Trivs du med det? Att jag gör
8. Vart bor du? Småland
9. Ditt motto? Har inte skaffat mig något än

 PERSONLIGHET;

10. Blyg? Ja det får jag väl erkänna
11. Ansvarsfull? nej
12. Öppen? Beror på, egentligen inte men jag kan nog vara det.
13. Djup? Försöker att undvika
14. Ärlig?Nej inte alltid men försöker
15. Positiv? Nej det är jag antagligen inte ...
16. Smart? Ja!

BRUKAR DU;

 17. Kramas? Jag älskar att kramas
 18. Titta på dig själv i spegeln? Jag är tjej?
19. Ha ångest? Ja nästan alltid
20. Drömma mardrömmar? Ja det har börjat bli mer och mer av den sortens drömmar
21. Drömma sexdrömmar? Nej det händer inte så ofta
22. Kyssas? Ja
23. Cykla när du ska någonstans? Alla cyklar har varit ur funktion ett tag men annars brukar jag allt
24. Gå i skolan? Ja
 25. Klä dig i svart? Klär mig helst i svart
26. Lita på folk? Ja jag litar på folk mer än vad jag borde ibland
 27. Äta sushi? Ja det händer väldigt ofta att jag äter det.

 SOCIALT;
28. Har du många vänner? Ja jag har så det räcker
 29. Hur många har du kysst? har ingen siffra
30. Vem kramade du senast? Tobias
31. Tycker du om att träffa nytt folk?ja
32. Pratar du ofta med okända människor? Inte driekt men ja. det händer
34. Vem pratade du senast i telefon med? Heidi
35. Vem fick du senast sms av och vad stod det? ifrån 3
36. Har du sagt, jag älskar dig till en vän? Ja det har jag ju gjort

 FÖR ELLER EMOT;
37. Långdistansförhållanden? kan bero på distansen är och hur personerna i fråga sköter det.
 38. Utnyttja någon? emot
39. Självmord? emot
40. Dödsstraff? ja den är svår.
 41. Abort? för om den inte missbrukas
42. Använda droger? emot.
43. Sex före äktenskapet? för
44. Köra onykter? emot
 45. Mobbning? emot

ANTAL;

46. Gånger du varit kär? 1 och på gränsen till två gånger. Men ja 1 gång
 47. Personer från högstadiet du fortfarande har kontakt med? Ganska många
48. Tjejer du kysst? tre kanske
 49. Glassar du ätit på en dag? Rättså många men har aldrig riktigt räknat
50. Personer du älskar? Ett par. Familj, närmsta vänner och Tobias
51. Personer du hatar? Nej, inga. Möjligtvis ligger en person på gränsen men nej.
52. Gånger du varit full? ingen koll på det
 53. Gånger du slagit något? Aldrig?


SVARA ÄRLIGT;
 54. Tycker du om någon just nu? Ja
55. Har du någonsin strulat med någon som haft flickvän? Nej inte vad jag vet
56. Vem kysste du senast? Tobbe
57. Tror du på spöken? Ja dessvärre
58. Har du någonsin haft ett one-night-stand? Nej
59. Åkt polisbil? nej
60. Din största svaghet? Kan inte säga nej
 61. Har du någon gång köpt kondomer? haha aldrig
 62. När grät du senast? nej

 HAR DU NÅGONSIN;
 63. Gråtit över en tjej? Ja det har jag väl
64. Ljugit för någon? ja
 65. Träffat någon från internet in real life?Det kan nog hända väl
66. Slagit ner någon? Nej
67. Gråtit offentligt? Har jag nog ja
68. Hånglat med en ful person? Självklart inte
69. Krossat någons hjärta? Inte vad jag vet alltså
70. Sagt att du hatar någon? Ja kanske inte menat det men

RANDOM;
 71. Varför bloggar du? ingen aning.
72. Dricker du kaffe? Ja
 73. Vad skulle du aldrig få för dig att äta? något levande kanske
 74. Äger du en digitalkamera?Ja en dålig en
75. Vilken färg har din tandborste? den hos Malin rosa, den hos tobias lila och den hemma rosa tror jag
76. När sov du senast på golvet? vet inte ?
77. Har du några syskon? Två stycken
78. Bästa fikat? Cheese cake
79. Favoritmånad? Juni, Juli och Augusti
80. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0