The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Igår åkte jag hem till Malin och blev positivt överaskad då jag kunde använda mitt tågkort på hennes tåg. Hallellulja.
Sen så var vi där och sov och lite sånt. Sen åkte vi ju även rolerblades genom halva förslöv. Galet bra var vi. Det var kul alltså. Kände sig som ett barn igen. Jag är ett barn. Sedan tog jag bussen tll Osse. Där var även Fanny. Oscar stod för maten och det blev gott. Myspys kväll.
Sen kollade jag även på Moulin Rouge, fy fan vad bra. Ja jag älskar den och kommer troligen nämna den mer i senare inlägg. Nu slutar min rast. Hej


"Romeo, take me somewhere we can be alone.
 I'll be waiting; all there's left to do is run.
You'll be the prince and I'll be the princess It's a love story
- baby just say 'Yes."



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuukt bra var vi!

2009-03-27 @ 22:07:12
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0