att vara som Sarah

Onsdag onsdag onsdag. Jag vet inte vad jag ska säga. Så många tankar och funderingar har flygit runt inuti mig idag att jag inte vet vad jag ska göra av de. Önskar jag kunde dela med mig mer just nu, men nej.
Annars så var jag trött och så men ändå envisades jag med att gå ner till gymmet efter skolan med Tine. Sjukt ofokuserat och så så nästa vecka blir det allt att boka pass.
Ska jag säga två andra saker så blev jag rädd för min spegelbild idag och igår så var det en hund som sa hej till mig och Tine.

ar

Jag var glasögonorm idag så


Kommentarer
Postat av: Louise

usch, ja, det där med alla tankar...dom är för många :P

2009-03-12 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0