Du hade tid

Hali hallå! Jag har snott till mig Tobias Laptop en stund så jag kan blogga lite. Han är nämligen ute o jobbar o sliter.
Har precis varit ute hos Jenny men nu skulle lilla Melissa sova så jag sitter här och lyssnar på Lars winnerbäck och funderar på om jag ska gå ut lite i solen kanske.
Igår var det jag och Clara hela dagen i stort sett, hon är så söt. Hon har fått för sig att det inte är så stor skillnad på 5 och 17 år så hon förstår inte varför hon kan få följa med på fester eller umgås med mina vänner.
Tobias gav henne en fet godis påse med, så söt han är :)

Igår vart jag Tobbe Denis och Suad och badade sedan låg vi och kollade på film och myste, haha.
Idag ska jag träffa min Anni och sedan hörde jag att det talades något om fest men det får vi la se.



Känslorna blir bara starkare och starkare, du är allt jag någonsin önskat och lite till.
Kan inte förklara, förväntar mig inte att någon ska förstå.
Stanna hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0