Tih*

En till sovar dag, mådde illa och var yr när jag vakna och på det började sängen skaka på grund av något jordskalv. Så jag somna om och sov i princip hela dagen. Fyy säger jag idag igen! Vilket humör jag har alltså, haha. Hoppas det går över tills jag gifter mig =)
Eller ja, tills julafton kunde ju vara bra. Då måste man ju vara pigg och så!
Jag är inte direkt sugenpå en veckas skid åkning. Men när jag tänker efter så är det ganska härligt. Hör, jag sa något positivt.
Idag har jag klippt Clara.

Jag: Aah jag klipper dig nu då!!
Clara: Jag vill ha det som mamma.
Jag: Men mamma har ju kort, lockigt och brunt
Bestämmd och arg clara: Jag vill ha kort, lockigt och brunt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0