Tandborste på köpet

Happ har varit hos tandläkaren idag och visat dem hur jag borstar tänderna, antagligen får man en tandborste på köpet nu förtiden. Istället för en liten plastleksak antar jag. Nu ska jag kila ner till salongen snart, hoppas på att jag kan klippa pappa idag med och öva lite permanent såklart! Det är faktiskt inte så tråkigt..
En sak som stör mig när jag är i smålandsstenar nu i fyra veckor är att det inte är lika rätt att uträta ärenden. Jag behöver clips till mitt hår, värmeskydd, lite olika smink och en ny väska men det är inte lätt att hitta i denna lilla stad. Malin palin var här igår, så himla mysigt! Det är bara en månad kvar nu tills vi drar till värmen!

Nu när jag är i Smålandsstenar har jag Tobias i halmstad i två veckor. Så nu har jag inte träffat han sen i söndags så jag längtar verkligen tills jag får pussa på han imorgon, har saknat han så! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Sarah Gumman;) Jag har inte permanentat mig än så om du behöver nån att öva på är det bara att höra av dig;) Puss

2009-10-08 @ 14:01:41
Postat av: Anonym

Underbart <3

2009-10-08 @ 20:22:35
URL: http://malinliljaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är på praktik nu så jag kan höra med henne om jag får göra det, hade vart sjukt kul om jag fick :D Puss

2009-10-08 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0