En dag i skolan och med vispis

Så började dagen med att jag vaknade... japp.
Så gjorde jag mig extra fin för jag och Malin skulle ha våra finaste skor idag.
Sen åkte jag tåg med Frida och Padde, eller ja vi sov alltså fast jag sov inte på riktigt.
Sen så hoppade vi av tåget och begav oss till skolan.
Mina nerver var ju sådär då vi skulle ha så kallat klipp prov.

Så i sex timmar stod vi och kämpade med våra förbannade skallar. Allt gick bra till en början.
Men så började fötterna värka och Malin började fråga sig själv varför hennes föräldrar födde henne.
Men ut gick vi halvnöjda och trötta.

Förresten så blev jag fotad när jag stod och tog mat. Helt oväntat såg jag en kamera riktad mot mig. Läs hallandsposten säger jag bara och om ni inte kan läsa så KOLLA PÅ BILDERNA.

Nu ska jag och Malin... hihihih :*


Malin.. fin tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0