SOL vind och vatten

Och jag kan bara säga tack solen. Jag älskar vädret och jag vill bara hoppa lite gran, eller nej det vill jag inte men jag är glad på vädret. Och vem är inte det?
Jag Isabell och Frida har precis stekt i solen ett par timmar. härligt.
Sen har jag arbetat idag. Rensat ut hela jäkla garaget. och det är inte lite skit man samlar på sig. Det var ju lite kämpigt.

Går dagen var ju lite udda. Slutade iallafall lååångt över förväntningarna. Sara och Frida kom i undersättning och bokstavlingen räddade min fredag som kunde blivit hur ostabil som helst. Sen ska jag inte glömma Malin som gav mig ett par uppmuntrade ord som gjorde mig mycket bättre till mods.

Iallafall så slutade det med mig Sara Frida och Tobias på en lekplats. Hahah och jag och Sara och Frida hade ju inte såå tråkigt innan om man säger så ;)


Nu ska jag fixa mig i ordning så ska jag klippa Anni!



Våren är på gång och jag är taggad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknaaaar dig! ses om alldeles för lång tid!!! :( <3

2009-04-04 @ 20:02:45
Postat av: Anonym

/mollan då ju!

2009-04-04 @ 20:03:09
URL: http://malinliljaa.blogg.se/
Postat av: jessi

solade också igår! super väder, men idag är här inte lika fint :( Ha ett jäte trevligt påsklov nu snygging <3

2009-04-05 @ 18:04:29
URL: http://frokenapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0