Here I am once again

Tanken med att avsluta min gammla blogg var för att se om jag skulle sakna det, haha och visst saknade jag att skriva av mig lite sådär ibland. Och jag ska försöka hålla detta uppe så gott som det går.
Idag mår jag mindre bra (Fysiskt) så jag stanande hemma för att samla krafter inför.. Inget. För det händer ju inte någonting just nu. Allt man gör ingår i vardagen, åhh tråkiga liv.


En rolig sak hände igår, jag fick ett brev ifrån Nordinskolans kruator med en förfrågan om våran Doris och de fyra vännerna film fick vara med i någon slags kamratstödjar sak. Haha jag fick mig ett gott skratt. Så mobbing vänlig är den kanske inte. Den kanske till och med ger insperation till "Mobbarna". Fast dock så kanske inga "mobbare" väljs till kamratstödjare.

Men vad vet jag.
SarahA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0