And I found this boy

Om ni kanske kommer ihåg melodifestivalen, så var det en tjej som gjorde en cover på The ark:s The Worrying kind. Jag gillade henne osv. Här hittade jag en annan skön låt som hon gjort.

Jag har bara en fråga, vem åker till Ge-Kås Klockan 06.15 på en lördags morgon?

Jo visst ja, jag mamma och momor. Vad är det igentligen? Men nu är det gjort och det där Ge-Kås har ju blivit helt sinnessjukt. Folk har inga gränser där. Djunglens lagar gäller helt klart. Men jag vet inte om jag är så facinerad av priserna eller varorna längre. Men dock älskar jag att gå runt och tänka och hitta på saker man kan göra. Idag följde jag tillexempel efter en person lite diskret och skulle se hur länge jag kunde göra det innan den personen märkte att jag var i närheten hela tiden.. Konstiga jag.

Här är alltså låten och sen kan ni nog förvänta er uppdatering senare.. eller ja. kanske.

Maia Hirasawa - And I found this boy




"..Don’t say I’m desperate – I’m not.
Just trying to make my thoughts on something else than the only one I want too much
The only one I want too much.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha awwe du är ju galen Sarihs :D

2008-11-15 @ 15:56:04
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0