Home sweet home

Änntligen hemma välbehållen. Frida med familj har jag hunnit träffa, underbart! Haha okej jag har bara varit borta en vecka men det känns längre.
Har försökt tag på en viss Malin Lilja idag också men det verkar ju vara helt omöjligt. Jag drömmde nämligen att hon var jätte arg på mig så det känns som att hon fortfarande är det. SÅ OM DU SER DETTA, RING MIG OMEDELBART!
 Imorgon ska jag till jönköping tidigt så jag borde nog sova nu för länge sedan.

Sen är det ju nyår på onsdag. Har verkligen sett fram emot detta. Men nu....
kldfklsd
ja ungefär så ja (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

awwe snutte!

2009-01-01 @ 16:57:12
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0