Sluta

Egentligen hatar jag att vara hela dagen, tänker på konstiga saker då. Men det var inte mysigt att vakna idag, täppt näsa kokhet och halsont. Blä blä, jag antar att det går över. Nu måste jag städa, och antagligen plugga ifall jag blir frisk till imorgon men jag pallar inte vara sjuk mer. Jag hoppas Tobias vågar sig hit inatt även fast jag är sjuk. Behöver lite sällskap.

Jag ska testa mitt nya hår med och ta kort på det, det var fint.


Det är inte att jag inte litar på dig, men jag vill inte höra det igen, vad som helst men inte det.. vill inte känna den känslan igen. Jag gör det inte.

Kommentarer
Postat av: Louise

Krya på dig raring;9

2009-09-30 @ 10:22:03
Postat av: Sarah

Tack vännen!

2009-10-01 @ 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0