Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns.

Saker som man tar för givet, man tror att det alltid kommer vara som det alltid varit.
Ser man tillbaka på förra året och nu så önskar jag att vi var tillbaka.
Jag vill inte tänka tanken men jag gör det.
Du med din kraft och energi, vad jag älskar dig.

Vissa dagar tar tankarna över särskilt när man sitter såhär ensam och funderar.
Jag ska ta en varm choklad med mashmallows och tänka på annat, som CSI tillexempel.

Imorgon är det skola igen och jag längtar att få träffa mina Malinar <3












Frusna på en strand,
Flög vi med drakar medans
tiden flöt iland.
Vi var barn som ingen ondska kunde nå
himlen var så blå

Kommentarer
Postat av: mollan

älskar dig sarihs <3

2009-12-01 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0