Du behöver inte säga nåt

Slutade tidigt idag. Faktiskt redan vid halv elva så jag är redan hemma. Det blir hårdträning på pianot denna veckan och jag funderar på att börja skriva upp minuter man spelar som man gjorde när man var liten. Det blev en timma igår och en halv timma idag. Låten ska sitta, den måste sitta nästa onsdag! Den måste.

För en vecka sedan var halmstad glatt! Folk samlades vid nissan och alla log soliga leenden, det gick inte att ta sig in i affärerna och alla gick med en mjuk glass i handen. Idag var det grått, glest med folk och jag när jag traskade mot stationen träffade jag cirka tre personer och alla verkade lika deprimerade.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite kultur & stilhistoria, så här sista veckan av arbetet börjar det bli intressant. Det tycker Malin med.

Jag,  Malin och Malins mamma ska på teater också i göteborg om ett par veckor. Det blir Romeo och Julia och vi kommer ha så mysigt i storsaden.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är nästan bäst tycker jag! Älskar dig gummsi!

2009-05-07 @ 22:33:51
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0