Visa ditt intresse eller förlora mitt

Att sicken dum dag det var idag. Men jag ska göra det bästa av det sista som är kvar av kvällen sen ska jag sova tidigt.
Jag har varit en stund hos Frida idag och party fixat till Johanna lite, så snygg hon blev alltså :D
Sen åt jag lite med min familj och så ringde min älskade vän Anna Alexandersson och fick pratat av mig lite. Det var skönt.
Tänk att man är omringad av så underbara vänner?
Annars har jag tänkt mycket som jag alltid gör, jag vet nog svaret på exakt alla mina frågor men jag vill inte se det. Och det är inte alls som alla tror och jag räknar inte heller med att man ska förstå det här konstiga jag skriver.
Nu ska jag mysa och äta ostbågar. Och jag får äta det hur mycket kalorier det en är i det. Jag är så trött på allt snack om kalorier hit och dit. Förlåt men jag är det.



Pappa börja snacka om att man ska släcka snart? Oj aja. då får vi väl göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0