Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?

Idag så blev jag lite mörkare i håret, ja målet är att jag ska bli ljusare. Menmen, till sommaren ska jag bli vanliga ovanliga blonda Sarah igen. Jaha, annars så har Nana kommit till stan idag så har umgåts endel med henne, frida och fella var också närvarande en stund. Så gick vi en långrunda och besökte Frida Frida Linn Ericus och Jesper hos Sebbe. Ja det var ju trevligt. Önskar vi träffades oftare Nanis.

Frida Frida min älskade Frida har änntligen insett att Håkan Hellström är helt otrolig, jag är så stolt över henne, så stolt.

Nu är det så att den svarta saken inte längra syns,ni vet den svarta som visar vart man skriver. Så Jag får helt enkelt avrunda här.
Dröm söta drömmar.







Det har blivit svårt att älska,
när all kärlek lett till besvikelse
Och compadres
Lever på gränsen till förintelse
Och compadres, ni trodde man kunde svika kärlek 
Men det kan man inte

Håkan hellström - klubbland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0