En bra måndag

Ehm nu fryser jag lite. Mamma hade köpt 4 påsar frysta jordgubbar så jag är aldeles kall innombords. Men jag är ju en kall människa så! Hah, ne men faktiskt så har jag planer på att krypa ner under täcket och sova sött nu. I morgon ska vi ju trots allt rulla permanent? Eller är det något jag hittat på i mitt huvud! Jag vet faktiskt inte.
Som när jag gick till tandläkaren en gång utan att fatta varför. Jag hade kommit på i mitt huvud att jag skulle ha en tid. Skulle inte gå till tandläkaren över huvud taget så satt jag där och bara: vad gör jag här?

Såna saker gör jag så det ska bli spännande att se om vi ska rulla permanent imorgon eller om det bara var fantasi.

Dagen idag bestod av galaxer, hjärtan på kinden, Isabell & Frida, frysta jordgubbar, piano och annat mys.

Sen fick jag en parfym av Malin idag med, många pussar på henne för det! :*

OCH BARA SÅ NI VET SÅ HAR FRIDAY GJORT MIN HEADER VISST ÄR DEN FIN?! <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa hittapåarN! De va så lite så snäckan, och måste lägga till att jag skrattar på mig åt bilden i headern hahahahahahahahaha

2009-03-17 @ 17:16:54
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0