Puss

Då så skriver vi lite, söndag kväll och ångesten börjar komma då det är skola för första gången på tre veckor. Men men ska blir bra att komma in i rutinerna igen. Lust att träna nu.
I Fredes så jobbade jag ganska länge så jag vara bara hemma. Lördagen så åkte jag tidigt till Jönköping på frisör mässa. Synd om de som missade det för vi träffade nämligen på den galet snygga killen som spelat Tzatziki, grr. Tack Malin för dagen! :D
Sen på kvällen kom Frida Anna och Isabell till mig, åh så vi myste alltså, länge sedan vi hade en sån myskväll. Det blev lite melodifestival och annat.
Idag sov jag så länge att Clara fick säga till mig på skarpen tillslut. Sen så städade jag och umgicks en del med Clara och Osse. Sen hade jag hoppats på att träffa Tobias menicke så gick och surade ett tag för det men Clara och jag hittade på annat så ;)



och jag vet så väl, men blundar ett tag till för det.





Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta blunda för du kommer snart inse sanningen

2009-03-08 @ 22:53:35
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0