och jag har lämnat allt som tynger mig, på vägen hem till dig

Jag sitter just nu på lunch, funderar på att cykla ner till samhället lite tidigare då jag är i stort behov av en mascara. Orkar jag, det är frågan alltså. Ja och annars har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera, jag tror det är för att ja, eller ja jag vet inte varför. Idag så ska jag jobba sent ser det ut som. Sen ska jag ringa några samtal och sova sött. Ja.

Hm ja det var något mer..nej jag kommer nog inte ihåg det. Fy tusan jag måste göra om min header ser jag nu! Inte ens rätt hårfärg eller något.


Pussss på er nu sätter jag mig på cyklen och trampar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Blondin igen?? <3

2009-03-06 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0