Min älskade klänning

Jag vill inte stiga upp idag jag vill ligga och dra mig i sängen hela dagen under mitt stora varma täcke.
Igår var vi hos Padde först sedan drog vi ut till stoora Broaryd till Martin. Det var ju lite snurrigt och kul dock avslutades kvällen i en kolsvart liten trång lucka.. Men så kan det ju gå ibland va.
Idag var det? bara gömma mig ifrån resten av världen jag känner mig skabbig till max men måste nog snart ta mig en dusch så jag vaknar till plus blir av med min jäääkla förkylning!!



Min klänning som jag ska ha på Oscars student är köpt och klar. Och visst finns det en liten historia om den. Hur jag såg den och blev kär och hur någon annan försökte ta den och hur jag visade henne klart och tydligt att det var min. Om hur jag dagen efter skulle köpa den men det fanns inga kvar i min storlek men om hur den ändå passade.
åhhh kan man annat än att älska den.







SarahA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0