Love story

Då är jag tillbaka efter ett spänt utvecklingsamtal med endast pappa. Men det gick över förväntningarna. Dagen har bestått av massa lärande om permanent kemi, åh vad kul alltså. Sen så hhar jag även blivit hyfsat retad för min röda näsa.
Roliga skämt på min bekostnad, ett exempel som angi klämmde ut sig lät ungefär såhär:
Sarah det är ditt fel att det snöar, tomten trodde att rudolf rymt
Ja det är ju kul att de har kul.
En annan kul sak var vad Angis pojkvän gjort med hennes tandborste en gång när de var osams men det ska vi inte praata om här va.



På söndag är det dags för vandring, jag och Malin ska gå sträckan Båstad- Halmstad, strandpromenaden P.g.a ett vad.
Vad har vi gett oss in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0