Kultur och stil histora är ju kul..

sitter i skolan och ingen Molla eller Angelica här. Men jag och Tine har fikat lite så ... vi är starka tillsamans.
Fast just nu så sitter Tine inne i parlamentet så jag fick för mig att skriva några rader.
Vad man nu har och säga. Jag har inte i mitt långa hår idag så jag vill helst bara hem och gömma mig någonstans. Det lät troligtvis väldigt ytligt men ja. Jag har lite nya planer med mitt hår med, har tänkt och tänkt och lite ideer har jag allt. Men det kommer senare.

Har haft super konstiga drömmar och vet inte om de är bra eller dåliga. Har tillexempel svimmat en del och sånt, i mina drömmar alltså.

hmmm nu så ska jag slå till Tine så hon blir lite social, tööönt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Har du lust att hjälpa mig hitta en ny frisyr? ;)

2009-03-11 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0