Don't let me get me

Idag är det då fredagen den 13 och ja det var faktiskt det förra månaden med men något alldeles  extra hemskt hände mig inatt. Jag ska börja med att säga att jag har varit överdrivet mörkrädd innan. Springde t ex alltid från garaget till dörren innan  på kvällarna slutade med det för kanske ett halvår sedan. Men så plötsligt kom jag över det, blev nästan lite modig.
Men efter inatt vill jag lova att alla rädslor om inte lite mer är tillbaka.

Ja det var alltså en mardröm som var så verklig. Jag kan nog inte sitta och förklara hela drömmen för att då skulle den kanske inte verka så hemsk men det var denFÖ.
När jag vaknade vågade jag inte gå och hämta mina kläder i källaren, inte gå ner och äta frukost och det var vääldans nära att jag inte ens vågade cykla till stationen. Tacka gud för att det har börjat bli lite ljust på morgonen nu förtiden!

Och annars, jag ska sova nu sen ska jag vakna och göra mig i ordning sen blir det bio för hela femman med Lollo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0