Död...............dööööööööööööööööööööööd

Ja ni hörde. Nu ska jag ta en låååång dusch sen ska jag äta sen ska jag förhoppningsiv till min kära Tobias så jag kan beklaga mig lite. JAG HAR JU TROTS ALLT GÅTT 42 Km idag om inte mer. Jag och Malin är nog bäst på att promenera.

Beklaga sig är ju inte så lätt att göra i detta huset. Det första jag gjorde när jag kom hem var att packa upp väskan och slänga mig i sängen. Självklart kommer min far upp och klagar på att jag inte skjölt ur våran lunch låda.

Give me a break.

Imon kommer troligen lite mer detaljbeskrivning av utflyckten samt lite bilder, problem och problem lösningar.

och så länge
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar ävben där helt gratis



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-03-30 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0