De djupaste känslorna döljer sig längst in bland de osagda orden

Sitter just nu och kollar runt i mitt rum, och det ser för jävligt ut. och jag tänker hur jobbigt hade det liksom varit att ställa sig upp och plocka undan lite grann. Men nej, idag är jag så trött och jag var så ilsken idag mellan 06.30-12-15. Sedan fick jag en stoor fet kram av Malin, Tine och Angelica och då blev allt bra igen. Det var så att jag inte hört klockan i morse och får jag fråga varför man försover sig de dagarna man verkligen känner att det är okej att gå till skolan?! Så jag blev så arg att jag ställde mig upp i sängen gick ett varv i huset bara för att visa mamma hur arg jag var och sedan gick jag och la mig igen. Som sagt ilskan gick över när jag träffade mina kära klasskamrater.
Imorgon är det Bio på schemat med Lollo och på lördag får vi la se om det blir något med tjejerna.

Nu ska jag snart slå en signal till Frida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0