Would you tell me how could it be any better than this?

Hyffsat dålig uppdatering, har inte blivit så mycket datorsittande för mig faktikst. Detta beror kanske mest på det härliga vädret som plötsligt blev tråkigt åskväder. Jaja, igår fyllde Paddis år så jag och Tobias var där en runda och bjöd på merci och snackade.
Så fick vi för oss att vi skulle ta ett dopp i havet i Halmstad idag, så Tobbe och David kom och hämtade mig och Padde efter skolan så åkte vi och badade. Härligt, sen blev det en runda till John också :)
Myspys :)

Just nu är jag lite deppig för jag får sova ensam och för att jag ska till skolan imon och för att Malin inte ska till skolan imon. Men samtidigt så är det sista dagen för veckan imon så jag får stå ut. Sen kommer Malin på torsdag ju!






Imorgon har vi 13 månader (Fyra enligt tobias)
Du är ju så himla bra, kunde inte vara lyckligare än med dig!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG och vill nästan till skolan nu...

2009-06-03 @ 11:21:05
URL: http://malinliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0