All my dreams are built around your face and this place All the times I'm staring at the sun, you're the one

Ett snabbt inlägg ifarten. Jag mår sämst och det är just nu det händer mest så jag borde må bäst men det är något fel på mig och har mått dåligt hela veckan, jag hopppas det blir bättre. Mina 13 timmars sömn inatt gjorde det kanske lite bättre iallafall. Idag är det student som gäller, så det blir att åka ner till gislaved och gratulera alla. Sedan blir det vidare till magnussons. Senare på kvällen drar jag till Tobias så blir det bröllop imorgon :D Ska bli kul hoppas att jag mår bättre så att jag kan äta lite iallfall. Just nu lever jag på knäckebröd utan smör och skinka. Vågar nämligen inte äta laktos....
Surt men nu ska jag duscha och fixa till mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0