just to keep you around..



Javisst gick det bra att spela.. ännu en vinnst och även över Stefan denna gång.Fick min present av Tobias med, gulligt :)  Dagen idag är stressig, den kommer bli stressig.

Det jag har hunnit med är att:

Gå upp
Fläta mitt hår
Strykit min klänning tills ikväll
Pratat med mamma
Fått frisk luft

Det jag ska hinna med är att
Lämna filmer på kinbloms
Äta middag hos momor
plocka ur diskmaskinen
Färga Robert
fixa mig
åka ner till Burseryd


Efter det blir det en mysig kväll hos maria med grillning och bio. Då kan jag slappna av.

Problemet är att jag inte har någon plattång hemma längre, Den stora är hos Malin och den lilla nya som jag fått av mina kära vänner är hos Tobias.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0