Klippa kort?

Nu är jag hemkommen ifrån båstad, två super härliga dagar. och jag hade en super födelsedag. Började med att jag var hos Tobias och vi inväntade tolvslaget och sedan fick jag tusen pussar. Sen på dagen åkte jag till Halmstad med Padde, Frida och Isabell och vi hade super trevligt.
Det blev även båstad och rix fm vilket också var väldigt lyckat.
Nu är jag hemma och jag tänker och tänker på mitt hår.
Mitt hår är otroligt slitet och ojämt pga att delar slits bort. Men det är självförvållat och det är inte hela världen.
Men jag tänkte på att om jag slutar klagar och gör något åt det kunde det ju bli bättre.
 Så nu har jag köpt vitaminer till håret och imon kilar jag ner till Lotta och pratar med henne om att eventuellt klippa kort och bleka det.
Även fast tanken skrämmer mig så blir jag nästan lite sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0